23 januari 2020

Dunder

Ja så himla skönt det är att känna att man verkligen tar sig tiden till sin träning, visst att min träning blir just nu två gånger i veckan. Men det är mycket bättre än inget. Sen har jag ju börjar dricka shake igen så hoppas vissa mål. Idag har dagen bestått av shake, bars och kaffe än så länge. Hoppas på att detta ska ge lite resultat lite snabbare, när jag rör på mig som en jojo fram o tillbaka. Visst har redan märkt på mina lår att de har en mycket snyggare form idag än vad det hade exempelvis i somras. Så till sommaren sen så blir det nya badkläder, igen.. hahahaha… Varje sommar är det nya som gäller. Men när jag är och simmar så är det skönast att använda baddräkt, konstigt nog men känns mycket bättre..


Å Jag har sagt det tidigare, att om ni inte har testat IR Bastu så är det nått verkligen ni ska göra.
Här är det den som gäller om 30 minuter och sen simning efter det, å det ska bli så skönt.
Veta att jag verkligen har gjort nått innan jobbstart i eftermiddag.



Inga kommentarer: